۲۸ شهریور ۱۴۰۳، ۲۱:۵۰

پیام مجمع نمایندگان مازندران در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی

پیام مجمع نمایندگان مازندران در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی

ساری - رییس مجمع نمایندگان مازندران اقدام ضد انسانی رژیم صهیونیستی در انفجار وسایل ارتباطی و شهادت جمعی از مردم مومن و عناصر خدوم حزب الله لبنان را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا حاجی پور در پیامی آورده است: اقدام سبوعانه و ضد انسانی رژیم صهیونیستی در انفجار وسایل ارتباطی درکشور دوست و برادر لبنان که به مجروحیت و شهادت جمعی از مردم مؤمن و عناصر خدوم حزب الله منجر شد، پرده دیگری از ماهیت پلید رژیم کودک کش اسرائیل را نمایان کرد.

در ادامه آمده است: بی گمان این قبیل اقدامات تروریستی که بواسطه ماهیت رژیم اشغالگر قدس شریف طرح ریزی و اجرایی می‌شود، نزد افکار عمومی منفور و محکوم است و حقارت و دریوزگی بیش از پیش سران جنایتکار رژیم جعلی صهیونیستی و نیز اقتدار محور مقاومت و رزمندگان شجاع حزب الله لبنان را اثبات می‌کند.

اینجانب به نمایندگی از اعضای مجمع نمایندگان مردم شریف استان ولایتمدار مازندران در مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن این جنایت آشکار و ضد بشری رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان و ابراز همدردی با مردم مقاوم و غیور مردان حزب الله و تاکید بر تداوم ایستادگی و مقاومت برابر ددمنشی‌های رژیم منحوس صهیونیستی، توفیقات مضاعف رزمندگان جبهه مقاومت را در راه نابودی قطعی رژیم موقت صهیونیستی از خداوند سبحان مسئلت دارم.

کد خبر 6229800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha